Samstag, 1. November 2008

Die Rhön ist schön*

Hab' letzte Woche relativ kurzentschlossen meine Eltern besucht.
Sie haben nicht die beste Kamera und ich bin weit entfernt davon, der beste Fotograf zu sein, aber ich mag die Bilder trotzdem. Ich liebe die Farben in der Rhön.
Das war übrigens irgendwo in der Nähe der Rother Kuppe/Franziskusweg respektive im Schwarzen Moor (don't you love it!).
Enjoy!





















































* (ohne Rhöner wär sie schöner...)

Kommentare:

Jess hat gesagt…

Interesting orange plant!

Kerstin hat gesagt…

Thank you! I think it's called "Physalis". But I'm not sure.

Lisa hat gesagt…

Great! I've seen physalis used as decoration on cakes and food but it never crossed my mind that there might actually be real ones growing in the wild... :)

Kerstin hat gesagt…

I grew up with them around me, they grow mainly in areas with much stone, I think... but they probably wouldn't do as cake decoration, I think the wild version isn't edible. ;)